Ahad, 18 April 2010

Nota Cinta


Nota Cinta


Album : Nota Cinta

Munsyid : Saujana

http://liriknasyid.com

Andainya dapatku menulis

Nota-nota cinta buat diri-Nya

Ingin ku titipkan bersama

Semua kuntuman bunga

Yang indah berseri

Ku sembur haruman mewangi

Bersama kata-kata puji

Sedang Dia tahu kasih dan cintanya aku

Menjalin ikatan menuju ke Syurga

Cintaku kepada Dia

Rinduku hanya pada-Nya

Kasihku tulus buat-Nya

Setiaku balas kasih-Nya

Kasihku kasih yang setia

Pada yang punya

Dambaku pada Yang Esa

Pujian hanya buat-nya

Akurku kebesaran-Nya

Teragung Maha Suci-Nya

Taatku hamba yang hina

Pada Pencipta

Kiranya aku hilang arah

Jalan hidupku berubah punah

Namun kasih-Nya tak pernah akan musnah

Belas rahmat-Nya terus mencurah-curah

Nur Hidayah-Nya semakin cerah



" Ya Allah, aku tidak layak tuk ke syurgaMu, namun tak pula aku sanggup ke nerakaMu...

Ya Allah, sekiranya aku dapat menulis satu nota cinta buatMu, ingin ku karangkan berjela-jela supaya Kau tahu betapa ku mengharap cinta dariMu. ..

Ya Allah, aku tahu Kau tidak pernah menolak cintaku walaupun aku terkadang leka, terkadang malas tuk sentiasa mensyukuri nikmatMu...

Ya Allah..cintaku hanya untukMu, rinduku padaMu, kasihku tulus pdMu...

Ya Allah, aku tahu Kau tidak pernah berputus asa padaku walaupun aku begitu..."


Tiada ulasan: