Sabtu, 12 September 2009

sEhaRi d PJ

alhamdulillah..kalo Allah nak bg hidayah, pasti kita akan dijalannya. p bgaimana nk dpt hidayah tue? bukan2 senang2 cam pg pasaraya n ade duet, ley bli ape kte nak.
sebagai pelajar muslim, bukan sekadar di depan laptop cam saya nak ciapkan design project cam dah tersusun dlm idup saya kena ikut yg barat program sampai terabai yg program2 agama.

wlaupun ade halangan-halangan beribah bg kaum hawa, sy xnak menjadikan satu alasan saya untuk duduk bersenang2 di bulan yg penuh berkah, kemaafan dan keampunan. kesempatan join pgm qiam ghazali satu peluang yg x disia-siakan. sungguh, br saya tau kat masjid pj tu semua ade.bes, masjid digunakan sepenuhnya.inilah yang saya harapkan dapat menjadi contoh masjid2 di Malaysia. ats usaha murni ghazali, kami dpt pg dgn bus uitm. rase ukhwah dgn kwn2 br, wlaupun satu batch, kami laen2 course. tp kami tetap umat Islam. wlaupun tdo bertikar, tu bukan alasan tuk kami tidak menyertai pgm tu. dgn kehadiran peserta dr UIA, UNITEn, UNISEL dan dak2 sekolah menengah menyebabkan suasana menjd meriah. imam terawih lak dak berusia 13 thn, p qiam pimpinan dr Maghribi. cume mslh skek ah. jd kucar kacir, budaya laen kot..hu2


nway, coretan ini setakat ini..nak ciapkan design project..hu2

Tiada ulasan: